Warunki gwarancji

Produktów w zapytaniu: 0

Usuń produkty Wyślij zapytanie


 

  1. Gwarancją objęte są towary z oferty firmy Audiotech.
  2. Rubryki w tabeli, tj.: Producent, Model, Numer fabryczny, Data sprzedaży, Pieczęć i podpis sprzedawcy, Podpis kupującego - muszą być wypełnione prawidłowo lub karta gwarancyjna jest nieważna.
  3. Karta gwarancyjna jest nieważna jeśli zawiera poprawki, wykreślenia, wpisy dokonane przez osoby nieupoważnione.
  4. Wady towaru ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie, w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia sprzętu w firmie Audiotech.
  5. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może ulec wydłużeniu.
  6. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje instalacji, konfiguracji oraz konserwacji sprzętu.
  7. Usunięcie zabezpieczeń, naprawy lub zmiany konstrukcyjne wykonane gdzie indziej niż w firmie Audiotech, unieważniają gwarancję.
  8. Gwarancja nie obejmuje towarów:
    • z nieczytelnymi numerami fabrycznymi
    • niewłaściwie użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
    • uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie
    • uszkodzonych przy instalacji
    • uszkodzonych przez wyładowania elektrostatyczne
    • uszkodzonych przez nieprawidłową pracę sieci elektrycznej
    • wysłanych do firmy Audiotech bez oryginalnego opakowania
  9. Nabywca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu gwarancji na koszt własny, w kompletnym, oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami, z prawidłowo wypełnioną kartą gwarancyjną i dokumentem zakupu, a także z załączonym opisem usterki.
  10. W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie, zgłaszający zostanie obciążony kosztem diagnozy i przesyłki zwrotnej.
  11. W przypadku uznania gwarancji, po naprawie sprzęt jest odsyłany na koszt firmy Audiotech.
  12. Audiotech nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia sprzętu spowodowane podczas transportu.
  13. W przypadku dostarczenia reklamacji do serwisu za pośrednictwem przewoźnika (spedytora) zaleca się zarejestrowanie zgłoszenia w serwisie online oraz załączenie wydruku zgłoszenia do przesyłki

 

 

 

Adres, na który należy dostarczyć uszkodzony sprzęt:
Audiotech – Serwis
ul. Łagiewnicka 20
02-860 Warszawa
Kontakt z serwisem:
serwis@audiotechpro.pl
tel.: (0-22) 648-29-35 wew. 23 (od pn. do pt. w godz 9.00 – 17.00)

 

 

Polecamy

RedNet D16 AES to nowy interfejs Focusrite wyposażony w 16...
4-drożny 8 "Aktywny monitor Jeśli szukasz połączenia...
Moduł LMC+ to znacznie ulepszona wersja klasycznego Listen...
10s
KRK STUDIO SUBWOOFER Monitory KRK wybierane są przez...
Wejdź wprost do świata swojej muzyki, zamiast czytania...
Kultowy grid do gry w Ableton Live! Jeśli używasz...

Realizacje