Warunki gwarancji

Produktów w zapytaniu: 0

Usuń produkty Wyślij zapytanie


 

  1. Gwarancją objęte są towary z oferty firmy Audiotech.
  2. Rubryki w tabeli, tj.: Producent, Model, Numer fabryczny, Data sprzedaży, Pieczęć i podpis sprzedawcy, Podpis kupującego - muszą być wypełnione prawidłowo lub karta gwarancyjna jest nieważna.
  3. Karta gwarancyjna jest nieważna jeśli zawiera poprawki, wykreślenia, wpisy dokonane przez osoby nieupoważnione.
  4. Wady towaru ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie, w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia sprzętu w firmie Audiotech.
  5. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może ulec wydłużeniu.
  6. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje instalacji, konfiguracji oraz konserwacji sprzętu.
  7. Usunięcie zabezpieczeń, naprawy lub zmiany konstrukcyjne wykonane gdzie indziej niż w firmie Audiotech, unieważniają gwarancję.
  8. Gwarancja nie obejmuje towarów:
    • z nieczytelnymi numerami fabrycznymi
    • niewłaściwie użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
    • uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie
    • uszkodzonych przy instalacji
    • uszkodzonych przez wyładowania elektrostatyczne
    • uszkodzonych przez nieprawidłową pracę sieci elektrycznej
    • wysłanych do firmy Audiotech bez oryginalnego opakowania
  9. Nabywca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu gwarancji na koszt własny, w kompletnym, oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami, z prawidłowo wypełnioną kartą gwarancyjną i dokumentem zakupu, a także z załączonym opisem usterki.
  10. W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie, zgłaszający zostanie obciążony kosztem diagnozy i przesyłki zwrotnej.
  11. W przypadku uznania gwarancji, po naprawie sprzęt jest odsyłany na koszt firmy Audiotech.
  12. Audiotech nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia sprzętu spowodowane podczas transportu.
  13. W przypadku dostarczenia reklamacji do serwisu za pośrednictwem przewoźnika (spedytora) zaleca się zarejestrowanie zgłoszenia w serwisie online oraz załączenie wydruku zgłoszenia do przesyłki

 

 

 

Adres, na który należy dostarczyć uszkodzony sprzęt:
Audiotech – Serwis
ul. Łagiewnicka 20
02-860 Warszawa
Kontakt z serwisem:
serwis@audiotechpro.pl
tel.: (0-22) 648-29-35 wew. 23 (od pn. do pt. w godz 9.00 – 17.00)

 

 

Polecamy

Niewielkie rozmiary - wielki dźwięk. SC203 staje się jednym...
10s
KRK STUDIO SUBWOOFER Monitory KRK wybierane są przez...
10 "subwoofer Oferta Subwooferów Eve Audio została...
Elysia Karacter Rack to urządzenie pełne żywych kolorów....
2264JR to kompresor z preampem mikrofonowym zajmujący 2...
SSL G-Series Compressor w module 500 Często kopiowany...

Realizacje

Warszawskie studio Black Kiss...
    Podpoznańskie...