Sontronics
Filter Products Showing 1 - 12 of 24 results
Sort By
Cena
Categories

Apollo

Mikrofon Sontronics Apollo to stereofoniczny, wstęgowy (Blumlein X/Y) oparty na wielokrotnie nagradzanym modelu Sigma. Apollo to podwójna i charakterystyczna delikatność mikrofonu Sigma.

Aria

Dużą kapsułę 1,07 umieszczono wewnątrz pięknie chromowanego grila, która rejestruje wszystkie szczegóły i subtelności wokali męskich i żeńskich (śpiewanych lub mówionych). Zastosowana lampa 12AX7/ECC83 nadaje brzmieniu charakteru vintage. Mikrofon współpracuje z zasilaczem SPS-2, z poziomu którego mamy możliwość włączenia pada (0,-10dB) i filtra liniowego, dolno-zaporowego 75Hz. Znajduję się tu również dioda sygnalizująca gotowość lampy do pracy.

Delta

Jest to bliski krewny wspomnianej Sigmy dostosowany do sceny. Delta sprawdza się w miksowaniu muzyki granej na żywo zapewniając detale oraz prezencję. Czułość oraz zasilanie phantom +48V dostarczają solidne brzmienie oraz zredukowane do minimum szumy w porównaniu z tradycyjnymi konstrukcjami wstęgowymi opartymi o wyjście transformatorowe.

DM-1B

Po ponad dwóch latach badań i testów nowy mikrofon Sontronics DM-1B do bębna basowego otwiera nowe możliwości w omikrofonowaniu perkusji. Mikrofon został przetestowany destrukcyjnie przed rozpoczęciem produkcji przez różnych perkusistów, producentów takich jak Flood (U2, Killers, Arctic Monkeys), który zauważył, że mikrofon sprawdza się też przy instrumentach i piecach basowych.

DM-1S

Tak jak DM-1B, jest to mikrofon pojemnościowy z tłumikiem 10dB, który radzi sobie z natężeniem dźwięku do 135dB SPL. Został przetestowany pod kątem brzmienia oraz wytrzymałości przez sesyjnych perkusistów i muzyków scenicznych takich jak Flood (U2, Killers, Arctic Monkeys) i Mark Rankin (Friendly Fires, Florence & The Machine).

DM-1T

Tak jak DM-1B, jest to mikrofon pojemnościowy z tłumikiem 10dB, który radzi sobie z natężeniem dźwięku do 135dB SPL. Został przetestowany pod kątem brzmienia oraz wytrzymałości przez sesyjnych perkusistów i muzyków scenicznych takich jak Flood (U2, Killers, Arctic Monkeys) i Mark Rankin (Friendly Fires, Florence & The Machine). Mikrofon miał premierę na zimowym NAMM Show w styczniu 2011 roku.

HALO

HALO opiera się na Sontronics STC-80, który daje doskonałe rezultaty na wokalu, ale także coraz częściej stosowane z dobrym skutkiem do wzmacniaczy gitarowych przy pracy na żywo i w studio. HALO używa tej samej kapsuły, wzmacnia ją lekko aby uchwycić dokładne częstotliwości wzmacniacza gitarowego.

 

Mercury

Dowolnie regulowana charakterystyka i wysoki headroom sprawia, że Mercury ma szerokie zastosowanie, idealnie sprawdza się przy nagrywaniu  instrumentów solowych, perkusji czy wokalu. Potencjometr zmiany charakterystyki umieszony w zasilaczu daje wybór od charakterystyki dookolnej do ósemkowej i wszystkie pomiędzy tym zakresem.

ORPHEUS

Mikroforn pojemnosciowy z trzema charakterystykami – dookólną, kardioidalną i ósemkową oraz z funkcją podbicia (tłumikiem 10dB). Sontronics ORPHEUS jest dobrym wyborem dla studia nagraniowego lub do rejestracji na żywo.

SATURN

Wygląd mikrofonu jest utrzymany w stylu retro mikrofonów wokalnych lat 40′ i 50′. To wszechstronny mikrofon studyjny zaprojektowany z myślą o wokalu. Szeroki wybór charakterystyk kierunkowych, filtr przełączany w trzy pozycje: 0/75/125Hz oraz trzy-pozycyjny tłumik: 0/-10/-20dB czynią ten mikrofon bardzo elastycznym. Poza wokalnem mikrofon świetnie się sprawdza przy mowie, gitarach, basie, instrumentach dętych, smyczkach, fortepianie, perkusji.